Merhaba annneler
Oğlum 3 gun sonra 3 aylık olucak Bi kaç gündür geniz akıntısı vardi çok fazla oksuruyor tıkanıyor Du doktor ilaç ve okyanus suyu verdi burnunu her emzirnwdwn ve uyutmadan önce aç dedi 3 gündür uyguluyiordm ama bugün bebeğim aksam 5 den sonra hiç emmedi uyanıyor ikina ikina ağlıyor sakinlestirince uyuyor emmiyor ikinmasinin sebebi kakasını ve gazını yapmaya çalışıyor Bn böbrek taşımi düşürmek için ilaç kullanıyorm 1 haftadır o da bağırsak tembelestiriyormus doktor dedi ondan dolayı zorlanıyor bebeğim önceden günde 5 kere feln kakasını yapardı bugün 2 kere yaptı onuda sabah yaptı kendisi iri Bi bebek çok emerdi çok kka yapardı normalde ama şimdi zor zor uyuttum yine emmedi saat kaç oldu napicm bilmiyorm