elediyebiri Naciyeylmz bebeginizin gazi var. Sürekli emmek istiyorsa ve birakinca agliyorsa gazdan baska sorunu yoktur. Gazini cikartmasina hareketler ya da damla yardimiyla yardimci olun.
38-ruyam 38-ruyam Bi kundak yapin deneyin isterseniz emzirirken eli kolu oynamadan dalar belki bide gazı olabilir yada ağrısı
cutemommy Naciyeylmz gazi vardir bir de 3 ay boyunca bebekler memede yasiyor yerine hic koyamazdim memeden ayiramazdim hep aglardi 1 aydir ayrildik birbirimizden ayri uyuyupruz artik ☺️ Sabredin gazini iyice cikarana kadar pitislayib sirtini