Hanımlar merhaba 8 aylık bebeğim var park beşikte yatıyor dönerken karın üstü kalıp kendini uyandırıyor sonra ağlıyor geri dönmüyor ben döndürüyorum 🥴tekrar uykuya dalması derken yine dönüyor yine ağlıyor uykular bölünüyor da bölünüyor bu durum da nabilir kendi kendine alisicak mi yoksa ben döndürmeye devam mı bilemedim bı yardımcı olun 🤗🙍🤷