Eda-asel Kızım da bende acayip kaşınıyoruz ikimizin de vücüdu sanki sinek ısırığı gibi oluyor ve öyle kalıyor kızımın daha da kötü kafasının içine kadar çıktılar ne olabilir sizce fikri olan var mı 😔😔
ikizkalpler Eda-asel uyuz bulaşmış olabilirmi acaba internetten bir araştırın bu aralar patlamış uyuz malesef.