Mmkk Balogluubusraa her bebeğin gelişimi farklı kıyaslamak doğru değil diye düşünüyorum birinin fazla olur birinin o kilodan aşağıda olur üzülür o yüzden doğru gelmiyor bana
Nefesimkizim Mmkk bende bu uzulmeyi bir turlu anlamiyorum.ne yapalim yani uzuluyolarsa.sizler uzulceksnz diye cocgmzla ilgili hic bisey soyleyemez olduk.cocuk bu sonucta kiloda alir kiloda verir saglikli olduktan sonra zayifmis kiloluymus onemlimi
bikerem Balogluubusraa google daha saglikli sonuc verir size,persentil tablolar var. Burada gereksiz bence,kilolu diye ya da zatif diye uzulen annelerimiz var. Bir baskasina gore degil de DSÖ ye gore sonuc google da