Merhaba bebeğim 6. Ayına doğru gidiyor ama yaklaşık 3 ayın sonundan beri çok su tüketiyor sadece anne sütü alırken suyu bi şekilde anlattı verdim yada son çare acaba sunu derken evet su şuandada çook su içiyor vermeyince ağlıyor dr çok sıcak birAz verebilirsin dedi ama az bişeyle durmuyorve terliyor süreli bebeği böyle olan varmı varmıydı bi hastalık belirtisimidir keza kimisi şekrimi var acaba diyor ne alaka bilmiyorum ama( ek gıda değişde haşlama ezme tattırma aşamasındayız yeni bi kaçgündür)