Can_can Merhaba arkadaslar. Cvb verenlere şimdiden teşekkür ederim. Reglim 4 gün gecikti kan testi yaptırdım ama sonuç gösteremedim sonuç 0.802 çıkmış sizce gebelik var mı?
32075642 Can_can benimde 4 günüm geçti canım. 1 gün geçtikten sonra test aldım. Eczacı 5 gün gecikmen varsa eğer sonuç çıkar demesine rağmen aldım eve geldiğimde negatifti tabi . Daha da olmadım bende yarın kan vereyim diye düşünüyorum İnşallah vardır 🤲🤲🤲🤲😍❤
Volmine Can_can Rabbim gönlünüze göre versin inşallah döllenmeyi takip edin inşallah en kısa zamanda ver inşallah Rabbim