Merhabalar 4,5 aylık kızımla ilk defa tatile çıkıyorum malum havalar aşırı sıcak klimayı çalıştırabilir miyiz araba da çarpar mı üstüne battaniye örtü filan örtsek 🙂 otel de de odada klima çalıştıramayız değil mi konfor için değil de malum Antalya sıcağı berbat olur nefes alamayız diye düşündüm tabi kızımdan önemli değil sadece bilmediğümizden soruyorum lütfen Linç yapanlar eleştiri yapacaklar yorum yazmasınlar