Arkadaşlar bebeğim 37 günlük mememi tutmadı sağıp biberonla veriyorum. Çok gazlı ama bu hafta iyice arttı. Sütü içtikten sonra başlıyor ıkınmaya ve sancı çekiyor ö acaba çok mu veriyorum sütü.
Kaç saatte bir ve kaç cc vermeliyim sütü lütfen bilen yardımcı olsun çok dardayım hiç durmuyor ve sürekli ıkınıyor ağlıyor.