Benim yigenim doğduğu ilk andan beri kabız erken doğum diye kuvese yatırdıkları da bağırsaginda sıkıntı var bu yüzden yumurtalıkların da morariklik vardi ama geçti diye bıraktılar ve hala kabızligi sürüyor hiç geçmedi bugünde kakasi siyah gelmeye başladı bu durumu yaşayanlar lütfen bı yazsin ne kadar doktora gittikysek bişey yapamadilar bilgisi olan varsa yardımcı olabilir misiniz??