Duygusuz aslında geç sayılır mı bilmem. En kötü olduğum gün verdim testi. Ya bazı şeyler üst üste geldi. Önce kızım hastalandı. Tatilden döndük. Üşüttüğünü düşündüm. Ateşlendi falan. Bir de dişi çıkıyor diye üst üste geldi dedim. Doktora da götürdük. Viral enfeksiyon grip falan dedi. 3-4 gün içinde o iyileşti. Bu arada ben hastalandım. Hafif bi rahatsızlığım vardı ama çok uykusuz ve yorgun olduğum için hasta olduğuma yormadım. En son bi gece ateşim yükselince o zaman acaba dedim. Ertesi gün çok kötüydüm o sırada test verdim negatif. Hemen ertesi gün daha iyi oldum zaten. Bi de negatif çıkınca normal grip diye düşünüp corsal kullanmaya başladım. O toparladı beni 2 tane içince.