Kizlar 2 aylık bebeğim var hergun sürekli ağlıyor gündüzleri hiç bı şekilde uyumuyor sadece 10 dakika gözünü kapatır bu şekilde geceyi ederiz doktora götürdüm kaç kere gazi var denildi damla kullanıyorum gazinida çıkarıyorum ama hergun 4 saat durmaksizin ağlıyor artık napcami şasirdim bı çözüm bulamadım fikirlerinize ihtiyacım var