Gizem46 o tanıdıklar bebeğiniz kilo alınca da sizi obez olacak yada mama şişmanı kof senin bebeğin diye yerecek. Milletin ağzı hiç susmaz. Onlara göre de hareket edilmez. Mama verdikçe meme reddiyle karşılaşma ihtimaliniz ve sütünüzün azalması gibi bir ihtimal var. Komple mama vermek durumunda kalabilirsiniz. Ve bu durumda da sütünüz varken emzirmeyip mama verdin, sen yaptın bunu yaftasını yiyeceksiniz. Yerinizde olsam asla böyle bir şey yapmam. Sütünüz yoksa, kilo alımı iyi değilse ve en önemlisi dontor öneriyorsa elbetteki mama vermelisiniz diğer türlüsü gereksiz ama