Arkadaşlar merhaba. Bebeğim 3.5 aylık ve 50. Günden itibaren beslenme reddi yaşıyoruz. Meme reddi daha doğdugu haftada olmuştu zaten, sağarak biberon ile besliyordum. Sonra onuda istememeye başladı. Kendi isteği ile 10-20 cc den başka içmiyor sütümü. İştahsızlık hariç başka hiçbir belirtimiz yoktu. 3. Ay rota aşısından 10 gün sonra kakasında kan olmaya başladı, günde en fazla iki kez kaka yapardı şimdi 8-9 defa yapıyor sulu şekilde. Süt ürünleri, et ürünleri, paketli gıda, yumurta, kuruyemiş diyetine başlattı doktor. Benim gibi bebeğinde alerji olup aşırı derecede iştahsız olan var mı?