4 ay 20 günlük bebeğim. Geceleri mışıl mışıl deliksiz uyuyan bebeğim artık 2 saatte bir ağlayarak uyanıyor, memeyi aldığı an susuyor, uyuyor. İnternette araştırmama göre uyku gerilemesiymiş. 😔 uzunda sürebılır yazıyor. Nasıl geçicez bunun önüne tecrübeli annelerden yardım :)