kubusss kızlarr 7 aylık bebeğim var pışpat yöntemiyle 4 5 gündür eğitim veriyoruz ne beşik ne ayakta sallamak yok. ilk güne nazaran uykuya geçişi daha kolay. kolay dediğim hala 10 15 dakika ağlıyor mızmızlanıyor ama ayağımda da zaten pat düye uyumutordu ağlıyordu. şindi sorum şu bu uyuturken pışpış yapıp patpat vurma işi tamam ama hala geceleri çok sık uyanıyor 40 50 dakkada bir uyanıyor bunu ne yapacaz eğitimin böyle bi aşaması da var mı yoksa zamanla azalacak mı uyanmalar
Tugbaa06 Pış patı çoçuk sustuğu an bırakıcaksın hatta zamanla azaltıcaksın çünki masum görünsede oda bir destek
kubusss Tugbaa06 öyle yapıyorum ama sıklıgında bir azalma olmadı. burun tıkanıklığı var bi de o da etkiliyor sanırım
Tugbaa06 Birde bebek uyandıysa hemen yataktan almıcaksın geri uykuya döndürmeye çalışacaksın tam 45 dakika yok dönmüyorsa dışarı çıkıp 2,3 dakika bekleyip dramatik uyandırma yapıcaksın yani günaydınn diyip yataktan alıcaksın bu bir
Tugbaa06 İkincisi her 40,50 dakikada uyanıyorsa döngüyü atlatamadığı içindir sen ne yapıcaksın 35 dakikada şöyle dürtme yapıcaksın hafif kımraşıcak döngüyü atlatıcak
Tugbaa06 kubusss emzirme o zmana beslenme uyku ilişkisi kurar uyut rüya öğünü yap yani uykusunda besle