Ben nerede yanlış yapıyorum asla çözemedim. Kizim 17 aylık. Doğduğundan beri onunla konuşur,her gün mutlaka dışarı çıkarırım. 8 aylıkken ise başladım. Babaannesi bakıyor. Yine her gün geldim dışarı çıkardım, kitap okudum, vs vs. Ama son 2 aydır karşımda bambaşka bir bebek var. Sürekli bir vurma hali. Gözlüğümu aniden alıp atmalar,3 gözlük kırdık. Sac çekmeler daha neler neler. Artık sabrım taşmak üzere. Bir iki defa bağırdım her şeyi o kadar net anlıyor ki. 2 gün sakın sonra yine başlıyor. 1 aydır ağzına lokma yemek sokmadı. Yemek savaşları ayrı bir olay ben neyi nerde yanlış yaptım bilmiyorum. Doğduğundan beri hiç bu kadar mutsuz ve çaresiz hissetmemistim kendimi .