Ozidem Mutlaka probiyotik desteği şart. Haricinde siz de bolca kefir,yoğurt,ayran tüketmesini sağlayın. Bağırsak enfeksiyonu sonrası flora kendini 5 ay civarında toparlıyormuş. İçiniz rahat olsun. Tetkikler temizse probiyotik desteği ile toparlarsınız inşallah.