Halimehatun Arkadaşlar ben unuttum bi kaç gün önce aşımız vardı sorum şu ki kızamık aşısı tek doz mu oluyor? Yani 9 aylıkken yapılıp sonra tekrar yapılıyor mu? Oğlumda 9. Ayda aşı yoktu şimdi koymuşlar bilenler bilgi verebilir mi? Bu ayda yaptıramayıp ileriki aylarda yaptıran var mı
Muhasebeciana Halimehatun yapan yerlerde var yapmayan yerlerde var bize doktorumuz yapmisti biz devlet ve ozel tum asilarini doktorda yaptiriyoruz. Yaptirmayanlarda var yaptiranlarda var ama birkac gun gecikmeden bir sorun olmaz ustunden cok zaman gecmediyse eger.
Morfrenk Halimehatun yaşadığınız yerde fazla mülteci varsa onlardan dolayı artan kızamık hastalığı için koymuşlar her ilde vurulmuyormuş zaten
nickimikili Halimehatun suriyeliler hastalık getirdiği için 9. Aya ekstra doz koydular normalde yoktu. 1 yaşında başlıyordu uygulama
Eymenduygy Halimehatun bölgeye göre oluyor canım. Biz 10 gün önce yaptırdık. Bölgede salgın hastalık belirtililerine karşı ilave pekiştirme olarak yapılıyor. 2 doz daha olacak. Her yerde uygulanmıyormuş
Henakiz Mültecilerden kaynaklı bazı yerlerde kızamık aşısı erkene çekilmiş. Ne yazık ki ülkemizde aşılar sayesinde kızamık nadir hastalıklar arasına girecek türdenken, kontrolsüz göçle yeniden hortlamış vaziyette.
Pamuuk nickimikili bende günlerdir bunu düşünüyorum son aşısında yaşında geleceksin birdaha dendi aonra arayıp neden 9. Ayda gelmedin dediler şoka girdim
nickimikili Pamuuk öyle suriyelilerin fazla içide değilseniz zaten koronada var insanlara yaklaşmıyoruz sanmam bir şey olsun 1 yaşında vurulacak zaten. 9. Aydaki ekstrayı bende yaptırmadım alerjik oğlum doktoru yaptırma dedi