Byz35 çok normal, benim de uyku ile ilgili postlarım var burada 😂😂 abartmıyorum 40 gün uyudu benim oğlan. Ondan sonra da çok az uyanık kalıyordu, hele bi de yıkadıysam ohooo top atsan uyanmaz. Gece gündüz uykusunda besledim 😂 zamanla artıyor uyanıklık süreleri. Bazı bebekler böyle canım, gazı ağrısı vesaire yoksa uyanmaya da gerek yok diyorlar herhalde.