Oğlum 4 ay 10 günlükken ilk adetimi oldum.Sütüm gayet iyiydi bu zamana kadar 4 gündür adetim ve çok azaldı emince yine iyi geliyor ama sağım yapmam lazım sağınca çok az geliyor.Adet olmanın bir etkisi var mı sizler de yaşadınız mı bu durumu çok üzülüyorum kaç gündür😔