Sisi Kızlar merhaba merak ediyorum 3 yaşındkai kız çocuğu olan anneler kızlarınızın boyu kaç cm bizimkisi 95 cm çıkıyor kısa mı sizce?
Esrakarakus Sisi hayır gayet normal bi boy sınırı internetten presentilinide hesaplayabilirsiniz ben koz çocuk annesi değilim ama oğlum 3 yaşına giricek 102 cm ama dediğim gibi erkek erkeğinde ortalaması 98 diye biliyorum kız içinde çok normal takılmayın
Esdoel Sisi normal canım hatırlamıyorum 3 yaşını ama 4 yaşında şuan asi olduğunda 108 cmdi boyu ara da 1 sene var 95 cm gayet iyi
Sisi Esrakarakus tşk ederim aslında takılmam çok ama eşimin baba tarafında cüceliğe yakın boy kısalığı var dedelerinde genetik olur böyle şeyler bilirisniz o yüzden merak edip sordum
Sisi Lazrail benimki de 35 aylık doktor üst sınırda felan diyor kimisi normal diyor birde öyle kısalık gibi bir durum olsa şimdiden belli olur mu acaba? Cücelik gibi
Mom987 Sisi Daha küçükler belli olacağını sanmam. Birden boy atıyorlar. Zaten çoğunlukla anne babaya cekiyor boy.