Elisberen01 Adaçayı yağı ( acı elma yağı) bizde 2,5 ayligiz avaz sorununu bu yağ ile çözdük çok şükür sizede tavsiye ederim
Gulay58_ Maviportakal kesinlikle kimyon.. benim bebeğimde 1,5 aylık hem kendim içiyorum hemde 1-2 çay kaşığı bebeğime veriyorum
Bcinar Maviportakal valla bize çok faydası oldu birde biogaia diye damla vardı onu kullandım hiç bi işe yaramadı. Zinco kullanıyorum 2 damla sabah 2 damla gece yatmadan önce üstüne de günde bir kaç kez bu hareketleri yapıyoruz genel anlamda eskiye nazaran daha iyiyiz
Gulay58_ Maviportakal kendim bir çay kaşığı ağzıma alıyorum suyla yutuyorum.. bebeğimede kaynatıp veriyorum
Karhaf Maviportakal canm biz kolik bebektok doktorumuz dus ve masj yaptırın derdi sab simblex iyi geliyordu 2 3 gün ben düzenli her gün gaz damlasını kullanihordum ve doktorum demişti ki bir memede doymadılar diğerini hemen verme dedi ilk gazini çıkar sonra diğer memeyi ver dedi gaz damlasının da bi kac gun dene bakalım hangisinden fayda göreceksin
sincapinannesi Maviportakal kimyonu kaynatıp vermiş kuzenim onda çare buldum dedi bütün gaz damlalarını kullandım dedi hatta doktor artık gelme demiş o kadar yani vermek isterseniz bi deneyebilirsiniz.. bizim çok olması şükür ama ben de probiyotik kullandım biogaia
Oslem33 Maviportakal evet aynı benımki oyle yapıyor memeye süt gelmıyor sanıyorum sinirleniyor sanıyorum 😱