Z61 Üzülsem mi sevinsem mi bilemedim. Polikistik overli olarak yine de ilaçsız olmak sevindirdi . İnsallah bundan sonrası duzenli olur.
Newmom2020 Z61 14 ay sonra oldum olunca göbeğim karnım gider sanıyordum daha çok çıktı 😂 ve kilo almaya başladım verdiğim tüm kilolar geri geldi. Şimdi hem uykusuzluk emzirme hem regl çok zor geliyor, olmuyorken çok rahattım
Gencanne16 Z61 doğumdan iki buçuk ay sonra regl oldum. Sütümü etkiler mi kızlar bi bilginiz var mı? Emziriyorum çünkü
Alminazli Bende pukoyum canim normal doğum yaptım emziriodum tam 1 sene sonra adet oldum ama ne oldum koca koca parçalar 14 gun boyunca da sürdü
Z61 Elzemmom bende sistim artık iyice nereye saldıracağımı şaşırdım o kadar gerginim ki cok uzun zamandır , olsam da rahatlasam
Hahahahahajja 10 ay oldu doğum yapalı 40m çıktıktan sonra diğer ay oldm bidaha olmadm ya bnde olmak istiyorum biran evvel adet
Z61 Newmom2020 ya bende tam diyetisyenle diyete başladım , 4 gündür hic kaçamak yapmadan listeme uydum ama hic şişlik inmiyordu tartıda eksi görmedim bu ne biçim iş diye moralim bozulmuştu akşamına leke gördüm bu yuzdenmis dedim. İnsallah pitir pitir gider kilolar ☹️
Alminazli Z61 Valla daha olmadım 25 gün oldu tamemen biteli bilmiyorum olur muyum nasıl olurum ama zordu o 15 gün evden çıkamadım pıhtı geldigini hissedip hemen tuvalete giriodum cok halsizlesmistim
Z61 Alminazli insallah sizde duzenli olursunuz, bundan sonrakiler bu kadar uzun ve ağrılı geçmez diye düşünüyorum ama bakalım pko bu napacagi belli olmuyo 🥲🥲