Annebebek58 Sizde durumlar nasil kizlarr bebisleriniz nasil Salgin var ortalikda diyorlarr Eger hastalarsa ne gibi rahatsizliklari var
Mernana Annebebek58 Yiğenim ve kızım şuan hasta yiğenimin ateş ishal iştahsızlık kusma var. Kızımdada aniden kusma başladı acilde serum takıldı tahlilleri temizdi. O günden beri burnu akıyor boğazı dolu. Salgın dedi doktor tahliller temiz çıkıyor ne salgını bu böyle anlamadım 😞
Drkmmy Annebebek58 biz de daha yeni el ayak ağız hastalığını atlattık bu ara çok fazla çocukta duydum dikkat etmek lazim
dontsleppyunhappy Annebebek58 of offf, bizde ateş ve biraz cıvık kaka oldu. Hastaneye gittik serum takıldı. Minnagim benim çok halsizdi ih ih ihliyordu.
Tgbkzn Bizde girdik o hastalık sınıfına burun akıntısı öksürme ateş ve ishal vardı bizde çok zor geçti o süreç iştah gitti ateşten sürekli halsizlik bide ağrı vardı sanırım ağlıyordu çok şükür antibiyotiklerle atlattık
Annebebek58 Tgbkzn benim bebegimde 1 yas 1 aylik Allahim nasil korkuyorum covid mi acaba diye burda bebegi covid geciren annelere sordum sizin saydiginiz seyleri soyledilerrr covid mi diye kafayi yemek uzereyim 😐😐😐😐
Zey66 Benim kızımda yaklaşık 4 gündür hasta ishal ve kusma var iştahsız halsiz biraz zor geçiyor bugunler
Annebebek58 Mernana cok gecmis olsun rabbim safi ismiyle tum cocuklara sifa versin Benim bebegim de dun ateslendi bugunde burnu akiuor cok huysuzz covid mi acaba diye kafayi yemek uzereyimm ilac kullaniyormusunuz bu arada
Zey66 Annebebek58 evet ilk günler oldu ateşi covid testi yaptılar negatif çıktı şuan ateşi yok kusma devam ediyo
Mernana Annebebek58 amin canım çok teşekkür ederim. Büyük ihtimal salgındandır sizin bebeğinizinkide ablam şuan doktorda ne salgını bu diye soracak haber ederim. Probiyotik verdi bize doktor onu aldım onu kullanıyoruz. Korkmayın hastane var doktorlarımız var hastalanırsa çok ilgilenirler hemen. Çok zor bu günler umarım biran önce çocuklarımız iyileşir 😞
Annebebek58 Zey66 benim cocukda ates ve burun akintisi var tez zamanda gecer ins cvplar icin saolun 🌸
Annebebek58 Mernana insaAllah tek bize gelsin onlara bise olmasinn evlat cok ayriymiss sorarsa insaAllah bana da bilgi verin lutfen
Mernana Annebebek58 bizede gelmesin canım benim kim bakar yoksa çocuklarımıza biz gibi ☹️ Tamam haber edicem
Mernana Annebebek58 canım haber veremedim çünkü ablam kalabalıktan sormayı unutmuş mahcup gibi hissettim kendimi bu yüzden yazamadım ☹️