Kuzeyufuk her uyandığında emzirmen lazım. Emince sakinleşir uyumaya devam eder. Benim oğlum 12 aylık hala aynı şekilde devam ediyor. Emerek uyur. Gece emmeye 3-4 kere kalkar. Emerek uyumaya devam eder. Aslında uyanık değil. Ben gece ağlat ağlamaz hemen emziriyorum. Uykusu hiç açılmıyor. Uykusuz kalmıyor.