Dogammm Sevgili anneler😻sizce sıfır bir oto koltuğumu, sıfır ise hangi marka yoksa ikinci el bir ürün mü tercih etmeliyim çok kararsızım🤷♀️Fikirleriniz bekliyorum☺️
Deletedmom_109 Dogammm otokoltuğunun ikinci el alınmamasını okumuştum 🤷🏻♀️ kaza geçirmiş ve hasar almış olma ihtimalinden dolayı gözle görülmeyen hasarları olabiliyormuş
Brsnysr Dogammm baby hope aldım dönüyor 45 derecede sabitlenio memnunuz şimdilik uzun yol da yaptık kızım sevdi gibi
Rules demirboy bende almadığıma pişmanım oğlum 1 seneye kadar içine sığmaz diye chicco aldım. Keşke sığmasada besafe alsaymışım sığdığı kadar kullanırdım 🤦🏼♀️
Dogammm Bayanlar son bir sorum daha var ebebekte şuan. Joie 0-36 ay izofixli modelinde indirim var sizce nasıl ?
demirboy Dogammm arkadaşım kullanıyor çok memnun kendim kullanmadığım için bir yorum yapamıyorum ama gidip e bebekten bakın öyle karar verin yine de