Melosss123 Emzirme döneminde yaptıran oldu mu çok kararsızım saçlarımda çok kıvırcık normalde her yıl yapıyorum ama şimdi endişeliyim siz ne düşünüyorsunuz
Ciligipab Melosss123 selam.. ben de emziriyorum ve yaptırdım. Hiç sorgulamadım ya:( Diplerine yapmıyor zaten ama sampuanlama sırasında tabii etkileşim oluyordur… bilemedim.