En son bunu demiştim 😄 bi de gelecek hakkında felaket tellalı gibi konuşuyorlar 🙆♀️🥴 zam da zam 🙄 ben de nasıl etkilendiysem, markete gidiyorum 2 poşet dolduruyom ama eşime kim ne kadar tutmuştur 300 500 oldu mu diyorum, yok ya 100 150 cüzi bişey söyliyo oh be çok ucuzmuş moduna da giriyorum sonra 😂 belki de sen linçlemezsin rahatça diyim, faiz yemiyorum diye hakkaten de param bereketlidir bilmiyorum 🙂 ay bi de bi alim sözü var biliyon mu onu, akıllı adam yediği tokadın sebebini arar sahibini değil diye 🙂 yani suçu ona buna atmadan önce insan kendini de sorgulamalı malum şahsa saydırdıkça ben de aşkımı haykırasım geliyo o kadar bağlılığım olmasa da 😂