Perilerim 2 aylık nasıl olur bilmiyorum ama benimkiler 26 aylıklar yürümeye başladıktan sonra lazimlik aldım salonda kaldı çiş yapalim kaka yapalım dedim bezi takılı şekilde tabi çizgi film falan izlettim tuvalet eğitimi için olanları seçtim şuan bez takiyoruz eğitim için biraz daha beklemek istedim ama lazimliklara istediklerinde ciş ve kakasını yapıyorlar emzirmeyi kesme surecindeyim yani kestim daha doğrusu iki aya yaydim bu süreci bittiğinde nasipse tuvalet eğitimine başlamayı düşünüyorum . Bu arada bazen bezsiz uyuttum kuru kaldı altı ne kadar tutabildiklerini görme adına uyandıklarında lazimliga oturttum çiş yaptılar falan o şekilde yardımcı olabildim mı bilmiyorum ama 😊