Prensmoms benim oğlum aşırı emiyordu alt dudağını, kerameti sonradan anlaşıldı. Kısa süre içinde alttan 2 dişi patladı. Sanırık bi on gün falan o şekilde emdi alt dudağını ama öyle böyle emmek değil. Sabah uyanıyor başlıyor ve taki uyuyana kadar 😂😂 hayırlı olsun diş geliyor. 🙏🏻 Ben sulu dişlikleri dolaba koyup kaşıyordum damaklarını aşırı rahatlatıyor soğuk soğuk💕