Esra3775 -Alp- anladım ben yumurta ve süt ürünlerini açtım çok şükür inşallah sizde tez zamanda açarsınız anneyi bayağı yıpratıyor bu süre Rabbım yardımcımız olsun hepimizin inşallah
-Alp- Duygusuz alerjen besinleriniz çok fazla değilmiş aslında. Doktorun sözünden çıkmayın bence bebeğinizin sağlığı için. Biz de süt, yumurta, susam, bal ve kuruyemişler için bir yaşına kadar bekleyeceğiz. İnşallah en kısa zamanda atlatırlar 🤲🏻
Duygusuz -Alp- evet fazla degil ama en önemli besinler süt yumurta Dr devlet hastanesi özel de olsaydı bunların hepsini şimdiye actırmıs tı bana en azından denetmişti. Basamaklara göre acmayı düşünüyorum.
Aybk_66 -Alp- ya bizde diyet aciyos tereyaglidami ne pisik oldu acaba devam ediyomu dye sordum doktor devame et bakalm dedi ondan
-Alp- Esra3775 inşallah çok teşekkür ederim 🤲🏻 ben aç kalmasına kalırım da insanın evladının sağlığı söz konusu olunca her şey çok zor oluyor bir anda
-Alp- Duygusuz devlet özel çok fark etmiyor sanırım. Biz özel muayenehaneye gidiyoruz sırf alerji için baya da bir mebla ödüyoruz.. 6.5 aylık daha yeni açmaya başladık. İnşallah en kısa zamanda geçer bu süreçler
Aybk_66 -Alp- 1 yas 2 aylik evet yediklerimiz sinirliydi ama yavas yavas diyrt aciyorz hem bagirsak hem cilt tepkili bebek dyet acarkende pisik olunca malum belirtileri cok olunca tedirgin oluyor gecmedimi dye dnemeye devam pismis peynir ve tereyg aciyorz arada yerken canlari cekiyo parmak ucu kadar cokokrem yada findik ezmesi weriyorum durmuyo istiyo kiyamiyom ozman yok gecen kekde verdim sutlu yok ama gecene esim 1 cay kasigi danone vermiss sonrsi psiik 🤦♀️ gecirene kadar canim cikdi
Minnos06 Hanımlar dyeti açınca sütü eski haline dönen oldu mu? Tek göğsümle soyan çocuk şuan iki göğsümle de doymuyor
-Alp- Minnos06 çok katı diyet yapıyorum ben. Sabahları bir fincan rezene ve gün boyu bolca su içiyorum süt için tavsiye ederim
Duygusuz -Alp- özel destek almıyor musunuz wtspp tan. O bile yeter. Cok fark ediyo özellikle İstanbul da dogru düzgün devlette sadece 1 Dr var oda karsıda gidemiyoruz malesef
Aybk_66 -Alp- ilgilenmiyolar devletde doktorlarin tavirlari sanki bashekim gttimde ole ugras bide raporuyla ole ugras telfonlarla geciyo resmen
-Alp- Duygusuz hayır maalesef dr yoğun olduğu için whatsapp üzerinden yardımcı olmuyor 😢 Çok sorun olursa arayıp sekreter aracılığıyla bilgi alıyorum
-Alp- Esra3775 bebeğime vermiyorum dr sadece benim içmemi önerdi. Bir zararı dokunmadı şimdiye kadar şükür
Nurse42 -Alp- doktora kalsa herseyi verip denemeliyiz yoksa çocuğu gerçekten alerji hastası yaparsın besini çocuğun tanıması lazım bunun içinde vermen lazım kussada döküntüleri olsada bu besinin zararlı bişey olmadığını vücuda anlatmamız lazım dedi anafilaksi düzeyinde olmadığı için bu şekilde yol izlicez dedi bakalım inşallah geçecek
-Alp- Nurse42 evet tanıması lazım ama daha küçücük bebeklerin vücudu nasıl dayanır bu sürece. O kadar sancıyla ağrıyla baş ediyorlar düşündükçe çok üzülüyorum. Sağlıkla ve hayırlısı olsun inşallah
-Alp- Aybk_66 o tedirginlik o arada kalmalar mahvediyor insanı biraz da. Canı çekip de yiyememesi çok kötü. Şimdi bizimki de gördüğünü istemeye başladı ama kendini sınırlı yemeklerinden başka bir şey veremiyorum içim sızlıyor. Bu arada ben de yeni öğrendim danone aslında peynirmiş. Bebeğiniz hazır peynirlere tepki verdiği için ona da tepki vermiş olabilir.
-Alp- Aybk_66 keşke herkes işini hakkıyla yapsa.. yavaş ilerleme, ilgisizlik, sorun çıkması durumunda sağlık bakanlığının hattını arayabilirsiniz çok ilgileniyorlar.
Ozgeruya -Alp- biz gluten ve tavuk etini açtık pişik oldu hep actik kestik şimdi keçi sütü peyniri vs deniyorum ben fırınlanmış yedim bisey olmadi ama direk kendilerini yiyince pişik ve huzursuzluk başladı kestik gene 1 hafta sonra fırınlanmış devam edicem gene
-Alp- Ozgeruya doktorumuz en sıkıntılı olanın buğday alerjisi olduğunu söylemişti. Deri testinde çıkmasa dahi kalıcı olabiliyormuş. Geçse dahi birkaç yıl sonra yeniden kendini gösterebiliyormuş 😓 Keçi sütünü hiç denemedim umarım sorun çıkmaz da bebeğiniz oradan vitamin alır inşallah