Merhaba anneler. 18 günlük bebeğim var, emziriyorum. Klima açamadığım için cam kapı heryer açık oturuyoruz çok fazla sivri sinek var. Evde sinek kovucu losyon var ama süte geçer mi bebeğe zararı olur mu bilemediğimden kullanmadım. Bilgisi olan, kullanan varsa bilgi verirse çok sevinirim ♥️