YSR1810 3 günüm vardı 40 çıkmasına bugün kırmızı kan gelmiş kanamam çoktan bitmişti. Normal doğum yaptım. Adet mi olmuşumdur normal mi ?
asyakusunannesii YSR1810 evet 40 başı kanaması deniliyor buna. Bende 38. Gün olmuştum doktoruma sorduğumda 40 başı kanaması adet kanaması sayılır demişti
Mlke301020 YSR1810 belki adet değil kanama bitmemiştir bende de olmuştu bir kaç gün kesilip tekrar gelmişti 4 ay sonra bi ara kanama oldu 7. Ay dan beri düzene girdi