Miyauw bizim azılar cıkıyor onun sıkıntısı cok..yemek yeme uyku yok ama 15 gün öncesine kadar herşy cok güzeldi 15 gündür perişandık bugunde ateşle pik yaptı..sabah 6.30 gibi kalkıyordu 9.30 gibi uyuyor 11 de kalkıyordu,15 de uyuyup 15.40 gibi kalkıyor aksamda 9 9.30 gibi yatıyordu