Bebeğim 13 aylık, 2 aylık da hamileyim. Doktorum emzirebilirsin sorun yok dedi. Dini açıdan uygun değil diyorlar. Kafam karma karışık oldu. Diyanete baktım sakınca yok diyor. Bazıları da emzirirsen çocuğun zekası geri olur diyor. Hurafe diyorum ama içime korku düştü. Bu sıra zaten gücüm yok, göğüs uçlarım da çok hassas. Sizce doğrusu nedir? Ne yapmam lazım?😞