Merhaba benim 6 aylık bebeğim var emziriyorum ek gıdaya da geçiş yaptık ama tam o sırada korona oldum hatta yeni çıkan virüs delta diyorlar. Çok halsizim hiçbir şekilde yemek yiyemiyorum ve bazen de kusuyorum bu nedenle süt olmuyor. Bu hastalığı geçirenler siz süt olsun diye bişey yaptınız mı