Aringulay_murat Yani 8 aylıkken de uyumadan önce mamasını içirirdim. Akşam 7 gibi uyurdu. Birde gece 12.de mamasını içirir kendim de yatardım. Acıktığından uyanmazdı hiç. Acıksa bile su falan verip geri uyuturdum. Mamaya gece alışmaması için ki o aylarda artık regüle edebiliyorlar. 12. Ay kontrolüne gidene kadar sadece akşam yatmadan mama veriyordum. Doktor kesin deyince tamamen kestim. Gündüz zaten biz ne yersek yiyor artık. Ara öğün ler süt, meyve, ona uygun şekersiz kek,poğaça vb.veriyorum. Akşam da yatmadan 1 saat önce yemeğini yiyor, meyvesini yiyor ve uyuyor. Gece tabi zaman zaman uyanmaları oluyor ama asla bişey yedirmiyorum. Zaten biraz pışpışlayınva uyuyor geri. Bizde durumlar bu şekilde ilerliyor.Birde gece mamasını yanlış hatırlamıyorsam 9. Ayında kontrole gitmiştik o zaman bıraktırmıştı doktorumuz. Gece uyandırmayın uyusun demişti. 9. Ayından sonra da gece 12.de verdiğim mamayı kesmiştim.