Kızlar merhaba benim kızım 8 ay 13 günlük 2 3 gündür emziremiyorum çünkü benim cadı çok ısırıyor ondan emziremiyorum kanatıyor artık sizde böyle bir durum var mı nasıl başa çıktınız çünkü ben emziremiyorum zaten ek gıdayı bile düzgün almıyor öyle de olunca aç kalıyor ve öyle yatıyor ne yapacağımı bilmiyorum yardım eder misiniz sizler nasıl yaptınız böyle bir durumda