Dışarda 3 saat, dolapta 3 gün buzlukta 3 ay saklayabiliyoruz. Bu sıcakta 3 saat bile çok bence. Bi çok kişinin yazdığı gibi üst üste sağılmaz diye biliyorum. Buzluğa atarken Kraft ın süt saklama poşetleri var onlara koyuyorum. Üstüne tarih ve cc yazarak Buzluktan çıkartınca benmari usülü çöZdürüyorum