1 ay 19 günlük oğlum var . Aksam saat 6 oldumu bi başlıyor aksam 8-9 kadar huysuzluk aglamalar devam ediyor bu surecte emziriyorum, mama veriyorum alti kirliyse değiştiriyorum gazini aliyoruz esimle çıngırak aldik dikkatini versin sussun diue yok agliyor da agliyor. İnanin napacak bilemiyorum bazen gazdan yapiyo diyorum ama gazi ciktigi halde hala istarla agliyor uyku saati gelince pat diye uyuyor ne yapabilirim hergun 3 saat cok yorucu oluyor cidden hep kucakta gezeyim yada hep memede duruyum istiyor. Memeden ayirp yataga yatirinca en fazla 2 -3 dk sonra gene basa sariyoruz cozum ariyorum. Emzikte almiyor ög diyip atiyor😔