3 ay 17 günlük bebeğim son 7 gündür çok şükür 8 buçuk gibi uyuyor gece 2 de beslenmek için uyanıyor. Ama 7 gün önce asla böyle değildi, çıldırmak üzereydim çok şükür son bir haftadır pamuk gibiiiiii uyuyor. Az daha sabır edin biraz büyüdükçe düzene giriyor