Bu konudaki fikriniz nedir ? Ben bebegimi emziriyorum ama 3. Aydan sonra gunde 3-4 cay kasigi su vermeye basladim. Oksurmesi azaldi. Insan olarak benim oglumun da gicigi tutuyodu 😀 birde ailede kum problemi oldugu icin doktorum vermemi soyledi. Sukur idrar rengide normale döndü❣️ Sizlerin fikirlerini merak ettim💦