Kucukmucizem2704 canımm fazla geliyorsa fazlasını cıkarabilir, gazını cıkartmadan yatırma gaz cıkmayıncada kusuyolar. Benim bebegim 3 aylık oldu ara ara kusuyor ben doktora dediğimde bana bu sekilde dedi ve kusmuk agzından fışkırarak yogun bi sekilde cıkmadıgı sürece sıkıntı yok demişti. Kesik seklinde kusuyosa normal