kubra23 7,5 aylık oğlum var. Mama ile besleniyor ona göre bir beslenme programı yaptım.
Sabah 8 gibi uyanıyor. Önce kan ilacını veriyorum. Saat 9.00-9.30 a doğru kahvaltı yapıyor. Ben kahvaltıyı karışım şeklinde vermiyorum. Yumurta sarısı, peynir, ceviz, pekmez. Muzlu pankek, avokadolu pankek olarak değiştiriyorum şuan.
Biraz oynadıktan sonra 11-12 gibi öğle uykusuna geçince de mamasını veriyorum.
uykusu değişiklik gösterdiği için bazen 2-3 saat olarak değişiyoR. Hemen hemen 14.00-15.00 öğle yemeği saatimiz. Bir sebze bir et olarak ayarladım. Yani bir gün et suyuna sebze yiyorsa diğer gün kıymalı bir yemek yapıyorum. Bugünki öğle yemeğimiz rende havuç, minicik patates ve minik köftelerle sulu köfteydi. Yanına yoğurt. Sonra oyun vakti ve mama. İkindi uykumuz şuan yok bu aralar tek uykuya düşmüş durumdayız. Akşam üzeri sadece meyve veriyorum. Akşam yemeğine çiğnemesini biraz daha geliştirdiğinde geçicem. Zaten öğünler olduğu gibi çıkıyor. şuan yüklenmek istemiyorum. 9. Ayına kadar bu şekilde gitmeyi düşünüyorum. Bizim Planımız böyle :) biraz Uzun oldu :)