Kızlar eşim covid’di 3 gündür bende test verdim pozitif çıktı çok kötüyüm vücut ağrılarım çok fazla ilaç kullanmak istemiyorm covid ilaçlarını emzirdiğim için ama nasıl atlatıcam bilmiyorum ilaçsız atlatanlar ne yediniz şu çok iyi geldi dediginiz şeyler var mı psikoljik olarak da çöktüm sürekli ağlıyorum üzülüyorum hiç bisey yapasım yok..😪