11 günlük oğlum var sarılık olabilir diye doktor 1 saatte bir emzir dedi son 2 gündür bazen 1 saat olmadan emmek istiyor sürekli 15 dk emiyor uyuyor uyanmıyor yatırıyoruz 10 dk sonra uyanıyor ağlıyor emmek istiyor yine aynı 10 15 dk emiyor sütüm mü yetmiyor yoksa normal mi anlamadım yardımcı olur musunuz geçici bişey mi bu