mavilimor Zeh2020 bu dönemde bolca inat var. Şimdi o yemiyor yemek istemiyor sen hadi hadi diye yediriyorsun ya inat olarak yapıyor olabilir. Ama bu bence biraz sıkıntılı bir durum doktora bi gidin. İleriki dönemde başka davranış bozukluğuna yol açabilir
Maviyesil121212 Zeh2020 hasta değilse sendromla alakalı olabilir, benim kızım Da 29 aylık, sendromu zirvede yaşıyoruz bu ay malesef o yüzden her şeyi sendroma bağlayabilirim ben de
Maviyesil121212 Zeh2020 kusma yok ama her şeyi yiyen kızım hiçbir şey yemez oldu dakikalarca süren ağlama krizleri her şeye hayır demeler of of