bartutalha Merhaba hanımlar 33 haftalık doğum yapmıştım bebeğim 2 aylık oldu ama öğrendim ki beyninde epandilmal kist varmış böyle bişey yaşayan varmı nasıl bir tedavi süreci yaşadınız hiç bişey bilmiyorum çok endişeliyim 😭
hamzabebek bartutalha Bilmiyorum canım Allah şifasını versin bilen arkadaşlar denk gelip yazar umarim