Yaşanan sorunların boyutuna göre durum değişir. Evimin huzurunu bozmaya çalışıyorsa kimse kusura bakmasın görmezden gelinmez. Kimse kimseyi sevmek zorunda değil ama saygı göstermek zorunda, ama saygı da duyulmuyorsa işte orda kopar ipler. Dediğiniz gibi yaşatılanlara rağmen ben görmezden geldim sustum saygımı da korudum, ama eşim anneme hiç haketmediği şeyler yaşatınca söyleyince ve işin içinde kv de de olunca sildim bir kalemde sadece torunu için gelir torunu için görürüm. Yani uzaktan size böyle söylemek kolay olur ama yaşayan bilir. Çok dua ettim umarım kızım benim yaşadıklarımı yaşamaz iyi bir damat çıkarır karşıma diye